Персонал Чернігів: резюме та пошук співробітників в Чернігові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Чернігові швидко, шукаю резюме в місті Чернігів.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Чернігові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Чернігові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Чернігові!

Резюме: Асистент керівника, адміністративний помічник, секретар (Чернігів)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Чернігів
  • Досвід роботи: 3 рок. 9 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Адміністратор офісу/Референт Асоціація спортивної боротьби України <p>-Здійснення матеріально-технічного забезпечння офісу.</p>
    <p>-Робота з кореспонденцією.</p>
    <p>-Пильнування за переговорними кімнатами та чистотою в офісі.</p>
    <p>-Прийом та підготовка документів на підпис керівнику організації.</p>
    <p>-Робота з сайтом Асоціації (розміщення фото,відео тренувальних зборів та змагань на сторінці АСБУ).</p>
    <p>-Зустріч гостей офісу (кава-чай).</p>
    <p>-Ведення документообігу в СЕД Megapolis.</p>
    <p>-Інші доручення Керівництва.</p>
    <p></p>
  • Помічник керівника АТ "ТАСКОМБАНК" <p>-Забезпечення приймальньої Заступника Голови Правління та Члена Правління;</p>
    <p>-Приготування кави/чаю та зустріч гостей;</p>
    <p>-Формування та контроль розкладу робочого дня керівника; </p>
    <p>-Робота в програмі СЕД Аскод; </p>
    <p>-Робота з вхідними дзвінками; </p>
    <p>-Виконання доручень і поставлених завдань керівників.</p>
  • Адміністративний помічник «АСКАНІЯ» <p>-Ведення протоколів нарад;</p>
    <p>-Адміністративна підтримка приймальньої CEO та акціонера холдингу;</p>
    <p>-Підготування та підписання документів у керівництва;</p>
    <p>-Систематизація документообігу;</p>
    <p>-Забезпечення життєдіяльності офісу;</p>
    <p>-Робота із корпоративним порталом;</p>
    <p>-Робота з вхідними дзвінками;</p>
    <p>-Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;</p>
    <p>-Зустріч гостей, приготування кави/чаю;</p>
    <p>-Виконання доручень безпосереднього керівника та CEO компанії.</p>
  • Адміністратор в ввіділі бухгалтерії БК "Інтергал-Буд" <p>-Розподіл вхідних/вихідних дзвінків між відділами;</p>
    <p>-Розподіл та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;</p>
    <p>-Забезпечення життєдіяльності відділу;</p>
    <p>-Робота з документацією, архівом, (скан-копії, розподіл документів по папках на основі інформації від бухгалтерів);</p>
    <p>-Виконання доручень безпосереднього керівника.</p>
  • Адміністратор по роботі з гостями "TSARSKY" <p>-Забезпечення функціонування рецепції;</p>
    <p>-Зустріч та супровід гостей БЦ;</p>
    <p>-Оформлення заявок від орендарів БЦ;</p>
    <p>-Робота з вхідними та вихідними дзвінками;</p>
    <p>-Робота з вхідною кореспонденцією:</p>
    <p>-Контроль за дотриманням належного виду в холі БЦ.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Асистент керівника, адміністративний помічник, секретар







Jobs.ua рекомендує переглянути: